петък, 10 август 2012 г.

Крем Бочко

Съмнявам се някой да не е чувал за Бочко.Всеизвестната българска марка за детска козметика е без парабени,изключително нежна към бебешката кожа.И не само към нея,а и към нашите кожи.Използвала съм доста продукти от серията БОЧКО,оставала съм доволна от тях,но от самия крем Бочко съм във възторг.Винаги имам на бюрото си една бройка,която бавно/или бързо/ се топи и пак се отскача до магазина за ново зареждане.
Много съжалявам за размазаната снимка:(
Попринцип се продава в картонена опаковка,но аз не я пазя,тъй като ми взема място.Цената е около 2 лв.,но имайте впредвид,че във всеки магазин си има някаква надценка.На цвят кремът е бял.
Предполагам знаете,че Бочко е с екстракт от смрадлика и се препоръчва точно това кремче за подсичане и кожни раздразнения.Аз го ползвам за всякакви раздразнения,ако някъде съм се ударила,за синки:д  и въобще за каквото нараняване се сетите по кожата.Наистина помага адски бързо.Мирише превъзходно,обожавам аромата му.
Определено това е един от най-любимите ми кремове и сигурно докато съм жива,ще си го купувам!А вие какво мислите за Бочко?

0 коментара:

Публикуване на коментар