четвъртък, 2 август 2012 г.

Крем "Кларина"

Сигурна съм,че сте чували за Himalaya.Както и за Кларина.Всеизвестни са из форумите и има защо.Накратко казано Himalaya предлага продукти на билкова основа.Няма лошо,това е и добре.Ползвала съм и други техни продукти,но съм удивена от този крем.
Как си го взех? Ами майка ми го купи.Прочела в Бг-мама / къде ли може другаде? / за това кремче и решила да ми го вземе.Принципно е за акне и черни точки.Акне нямам,но преди ми излизаха хормонални пъпки около любимите дни на нас,жените,а и имам понякога черни точки..Преди бяха дооста повече,сега далеч са по-малко.
За цената от  2,30 лв. кремът е прекрасен.И ефективен.
Но трябва да ви кажа няколко неща.Първо,не очаквайте,че на втория ден вече ще имате уникално чисто лице без нито една пъпчица.Продуктите,които са на билкова основа,действат,но бавно.Използвайте редовно крема и след месец-два ще видите промяната.При мен точно след толкова време започна да се променя,а сега след почти година ползване мога да кажа,че изобщо нямам проблеми.
Друго,което трябва да знаете е,че мирише странно.Много странно.И е с малко гаден цвят,но нанесен на лицето не си личи.И не нанасяйгте обилно количество,защото сутринта ще мислите,че имате маска върху лицето си.
Много е икономичен.За почти година ползване имам още.
Когато ми свърши,ще си го купя пак.Попринцип съм чела,че има много добър ефект в съчетание с още едни хапчета на същата марка,но не съм прилагала този вид "лечение",така че не мога да го коментирам.
Извинете ме,че нещо вечерта мисълта ми е малко /много/ объркана,ама  съм изморена:d Лека вечер!

0 коментара:

Публикуване на коментар