четвъртък, 9 август 2012 г.

Основа за грим Avon Magix

Това е първата ми основа за грим.Оказа се една успешна покупка!
Както знаете,основата за грим се прилага за по-лесно разнасяне на фон дьо тена,коректора,пудрата;удължаване на живота на грима;до някаква степен предпазване от запушване на порите.Не знам тази основа до колко предпазва порите ми да не се запушат,но знам,че наистина удължава живота на грима и след ползването й,останалите продукти се "мажат" изключително лесно по лицето.
Продуктът идва в черна кутия,а вътре е в тубичка.Отначало ми миришеше малко странно,но сега ми е приятен.На цвят е бял,но на лицето е прозрачен.Хубаво е,че матира идеално.Другият му плюс е,че има фактор 20.
Продуктът е в тубичка от 30 ml.Редовната му цена е 18 лв.,но във всяка компания на AVON има различна цена,в зависимост от намалението.
Изключително добър продукт!Отново ще си го взема!А вие ползвате ли основа за грим?


2 коментара:

  1. Тази не съм я пробвала. Все съм в търсене на най-добрата. Трябва да ползвам комбинация от няколко, за да има ефект. Тук съм споменала за опита си досега: http://sunday-fairytale.blogspot.com/search/label/Gosh

    Като че ли най-добре се справям с комбинация от Гош или Сефора и минимизиращия крем на Есте Лаудер. Но отскоро ползвам и корейския ВВ крем на Миша и той май върши по-добра работа :) За него съм писала тук, ако те интересува повечко :) http://sunday-fairytale.blogspot.com/search/label/Missha

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси за ревютата,сега ще ги погледна.Според мен трябва задължително да пробваш и базата на Ейвън,следи каталозите кога ще е изгодна:)

      Изтриване