петък, 10 август 2012 г.

Какво сътворих

В публикацията ми за последните ми покупки/е,предпоследните вече/ ЛИНК ви показах два лака на Golden Rose от серията Paris.Нека първо обясня,че в момента на щандовете на марката има 2 промоции/поне аз знам за толкова/:
1/3 лака от серията Paris на цената на 2 / един брой струва 1,99 лв. /
2/2 гланца от серията с диаманти на цената на 1
Според мен си заслужават,особено лаковете.Ще ви покажа предишния ми маникюр,който беше съвсем изчистен,нищо специално,но искам да видите турското синьо как сети на ноктите.Номерът е 241 и е от серията Paris/повтарям го,за да бъде всичко ясно/:
Извинявам се за качеството на снимката,снимах с телефона си.Извинявайте и за вече леко обеления ми маникюр,но се сетих да го снимам чак след 5-6 дни,след като го направих.
Така цветът е много хубав,наистина истинско синьо.Лесно се слага,издържа прилично време,но са му нужни  3 пласта.Аз сложих 2 и на някои места леко прозираше,но ме мързеше за трети пласт:d

А сега за новия маникюр,който е пресен.Направих го преди мъничко и веднага побързах да ви го снимам.Бях в настроение за повече шарении и сътворих това:
Отново извинения за качеството,снимано е с телефон
Какво ползвах за този маникюр?
1/Калциев гел на Perfect като база
2/За основен цвят избрах светло лилавото на Golden Rose Paris 221
3/За декорации отново се спрях на GR,този път обаче на специалните им лакове Nail Art с номера сътоветно 127 / страхотно неоново розово,за съжаление не е уловен точния цвят / и 106 / обикновено черно /
4/Топ лак на GR

За лилавия лак ми трябваха 2 средно дебели пласта.Изключително красив цвят е,много нежен.

Относно лаковете им за декорации мога да кажа,че имат огромен избор и са много добри.Цената им е 2,20 лв. за 7,5 ml.

Пожелавам ви лек ден!И не забравяйте да се усмихвате!:))









0 коментара:

Публикуване на коментар