вторник, 7 август 2012 г.

Спрей за тяло Fruttini

Обичате ли Fruttini?Аз ги обожавам.Меришат превъзходно,иде ти направо да ги изядеш.Винаги съм им хвалила продуктите/заради миризмата най-вероятно хехе/,но днес ревюто ще бъде със смесени чувства.Fruttini освен лосиони за тяло,предлагат и душ гелове,бътъри,спрей за тяло...Та днешната публикация ще бъде за един техен спрей за тяло с аромат на ягода и карамбол/благодаря на любимия ми речник на Кембридж,който си е английско-английски.Без него щях да ви напиша,че аромата освен на ягода,е и на starfruit,тъй като никога нямаше сама да се сетя точно за какво иде реч.../.Наистина доста приятен и сладък аромат,не е натрапчив.Миризмата си ми харесва доста,така че тук нямам оплаквания.По-скоро смесените ми чувства идват от това,че когато го напръскам,ароматът се усеща не повече от половин час и после - хоп - изчезва.Все едно нищо не сте пръскали...Знам,че попринцип спрейовете не са трайни,но не очаквах и толкова малка трайност.
Цената му за 125 ml е около 8 лв./по справка в онлайн магазините,на мен ми беше подарък/.Като цяло може да минете и без този спрей:)
Лек ден!

0 коментара:

Публикуване на коментар