събота, 16 юни 2012 г.

Спирала Rimmel Scandal Eyes

Добър вечер!:)
Днешното  ревю е за спиралата на Rimmel Scandal Eyes.Купих си я,не защото нямах вече спирали,а защото беше на промоция - 50 % от цената в DM.Тогава / през пролетта / я взех за около 5 лв.Избрах си оранжевата,доколкото успях да разуча,от същата серия има и водоустойчива.
Шишенцето е доста симпатично и интересно.Оранжевият цвят е леко нестандартен за опаковка на спирала.Четката също на вид е много хубава - голяма,обемна.
За съжаление май съм дотук с хубавите думи.Първото лошо впечатление беше ароматът - много парфюмиран,не можеш да миришеш спиралата повече от 5 минути.Като пигментация не е лоша,но нито придава обем,нито дължина,нито нищо.Все едно нищо нямаш.Трябваше да повторя няколко пъти,за да проличи,че имам нещо на миглите си.
За намалената й цена мога да намеря минимум 2 спирали,които вършат двойно по-добра работа.Определено не си заслужава.
Не обичам да пиша негативни ревюта,но все пак не може всичко да ни хареса,нали така?;)
Лека вечер ви желая и приятна неделя!:))

2 коментара:

  1. ХАХАХА... Боже...преди малко написах коментар за спиралата Get Big Lashes Volume на Essence колко съм доволна от нея и смятах да опиша спиралите, които НЕ харесвам , и по-конкретно тази, за да дам пример. Аз също си я купих от любопитство , само че на цена от 10 лв. (можех да си купя 2 на Get Big Lashes Volume на Essence, но както и да е) Просто ми стана funny , че и двете харесваме и не одобряваме едни и същи спирали.

    Поздрави ! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се,че съм те развеселила.Честно казано като поизсъхна туша,спиралата стана прилична:)

      Изтриване