четвъртък, 14 юни 2012 г.

Очна линия Golden Rose Style Liner Black&Black

Здравейте!
Извинявам се за дългото ми отсъствие,но напоследък наистина нямах време за блога.Как се справяте в жегите?Аз съм много доволна,че днес се поразхлади малко,че с тея температури направо не ми се излизаше никъде....
Днес ще ви представя очната линия на Golden Rose от металическата им серия.Моята е в цвят Black&Black номер 14,но има и голямо разнообразие от най-различни други цветове.Тя ми е подарък от много скъпа за мен приятелка и е доста ценна за мен:) Тъй като не съм си я купувала аз,не мога да кажа точно колко струва,но при справка в българския сайт на марката цената й е 5,99 лв.
Шишенцето е много компактно,самата дръжка лично на мен ми е изключително удобна.Четката,която всъщност е може би един от най-важните елементи в очната линия,е тъничка и мека,мога да я определя като четчица за червило или гланц.Тъй като за пръв път си слагам очна линия в началото имах големи опасения,че няма да ми е удобна или че няма да успея да си направя хубава тънка линия.Е,за щастие,този модел адски добре ми пасва на ръката и още първият път ми се получи дооста сполучливо!:)
Като пигментация мога да кажа,че е уникално добра.Не е нужно да повтаряте,за да имате наситено черна линия.Когато я сложите,няколко минутки / не повече от 3-4 / седи леко мокро,т.е. дава ви време,в което може да поработите с нея,след това изсъхва и не помръдва цял ден!Не е водоустойчива,но пък наистина стига да не се мокрите няма да имате проблеми с размазани черни петна около очите ви.Когато решите да я изтриете,може да ползвате само вода-много лесно се маха,не е нужно да търкате като полудели,за да си свалите грима.
 Само да добавя,че блестящите точици не са от очната линия:)
Също много важно нещо е,че не ми дразни очите.Смея да твърдя,че имам чувствителни очи,често ми се зачервяват,но определено този продукт не е предизвикал такава нежелана реакция.
Моето мнение е,че е една доста добра инвестиция,ако си търсите добра очна линия,която да има разумна цена!
Пожелавам ви лек петък и един незабравим уикенд!:)

2 коментара:

  1. Ох, тъкмо си търсех някаква нова очна линия, много добра идея ми даде, Габи! Ще я пробвам непременно! :)

    ОтговорИзтриване