сряда, 28 август 2013 г.

My New Love

Казвам ви здравейте в тази мрачна сутрин.Излишно е да обяснявам,че ми се скапа настроението като видях тея облаци и осъзнах,че в действително безгрижното лято си отива...
Днешният ми пост ще е за новата ми любов.Буквално!Но преди това малко предистория:бях помолена от любимата ми майка да я придружа до един магазин в Mall of Sofia,за да си вземе едни бижута,които си беше харесала.Разбира се,не виждах причина да й откажа и отидохме.С влизането видях един чуден магазин с адски много неща и една невероятна чанта.Повярвайте ми,че в мига,в който я видях,я исках толкова много,че .... Не знам какво ми стана,толкова пък да я харасем тая чанта.Така стана,че си я купих.Чантата е от магазина Meli Melo Paris и беше намалена от 70 лв. на 20 лв.Чудесна придобвка!Перфектен бежов цвят,идеалната големина,която се регулира..Наистина,благодарение на приспособленията отстрани,чантата може да бъде малка и голяма.Зависи от вашия вкус.:) Честно,не знам какво повече да й описвам,освен да ви покажа снимките...и да знаете,че задължително трябва да посетите магазина,аз определено ще се върна там.:)
Нормален размер , празна
Малък размер,празна

Закопчалката,благодарение на която може да преобразите вашата чанта
Голям размер,наполовнина пълна
Приканвам ви да прочетете и статията за аксесоарите на същата марка в блога на прекрасната Мери.:)
А вие имате ли някакви покупки от магазина?

5 коментара: