събота, 10 август 2013 г.

Шампоан и Балсам Balea Кокос

И третата публикация за днес е факт!Такава жега беше днес,че просто нямаше как да не побързам да се прибера на сянка,малко на хлад,както се казва.Последното ревю за днес / точно така,успокойто се - не съм се отказала от блога,макар и редовността ми да не  е много за похвала / е относно шампоана и балсама за коса на Balea с кокос и тиаров цвят / дано така се чете,немският ми не е най-силната ми страна,хехе /.Не знам за вас,но аз ОБОЖАВАМ буквално кокос.Всеки път щом подуша тези два продукта,просто искам да си изям косата.Толкова божествено миришат...ммм!Толкова ми хареса ароматът,че сега като видях,че маслото за тяло на Balea с кокос е на промоция доста сериозно се замислих дали да не си го купя,макар че още изхабявам маслото на Avon с шоколадови трюфели.Така че ако сте ползвали кокосовото масло,моля ви да ми изкажете мнение!
И макар че съм сигурна,че знаете,аз да си повторя:продуктите на Balea може да закупите само и единствено от дрогерии DM.Цената на балсама и на шампоана поотделно е 2 лв. за 300 мл.Серията с кокос се води за боядисана коса.Моята е полубоядисана.Преди бях се боядисала черна с безамонячна боя,но като се отми си направих омбре,така че спадам съм тази категория.
И този шампоан на Balea не ме изненада.Освен чудесния аромат,се пени перфектно и измива много добре.Определено съм доволна от тяхните шампоани и съм си купила още 2 вида,така че ви гарантирам,че може и за тях да очаквате по-нататък ревю
Мнението ми за балсама също е положително.Гъста консистенция,не утежнява косата,след употребата му лесно се разресва.Бих пробвала и други видове.
Съдържание на шампоана
Съдържанието на балсама за съжаление няма как да го кача,тъй като снимката се обръща,качвайки се в Блогър.И не мога да разбера къде е проблемът.:( Но и двата продукта не съдържат силикон и парабени.


1 коментар:

  1. Кокос <3 Имам маслото за тяло с кокос,за което си писала..и само ще ти кажа купувай го!Обожавам го :))

    ОтговорИзтриване