събота, 10 август 2013 г.

Душ-гел Balea Грейпфрут

Хей,добро утро!Как сте?
Вече сме август и съм особено тъжна,че след месец и малко лятото ще си отиде.:( Но както знаем всяко хубаво/и не толкова хубаво/ нещо си има начало и край,така че няма какво да се направи.Около мен е пълно с нови неща,мога да ви се похваля,че почнах шофьорски курсове.:)) Надявам се всичко да е наред и до края на годината да подкарам и аз автомобил! :)
Замислила съм тези дни да ви пускам по-често публикации,но не смея да правя планове,защото при мен те имат тенденцията почти никога да не се сбъдват,хех.
Днес ще ви говоря за душ-гела на Balea с аромат на грейпфрут.Сигурна съм,че сте ползвали от тяхните душ-гелове,тъй като са добри,цената е ниска и се намират лесно.Взех си го,както предполагате,от DM срещу 2 лв за 300 мл.
Душ-гелът е с леко прасковен цвят,консистенцията му е по-скоро течна.Пени се невероятно,а ароматът е божествен!Най-добрият аромат на грейпфрут от козметичните продукти,на който съм попадала-точната доза сладост и горчивина.Измива добре и ароматът се задържа върху кожата поне при мен около половин-един час.Няма парабени.
Според мен си заслужава да го пробвате.Идеален е за летните жеги.:)
Искам да се извиня,че публикацията е само с една снимка,бях ви приготвила още 2 снимки за душ-гела за съдържанието и описанието на български,но качвайки ги в Блогър се обръщат наобратно и не се четат,не знам къде  е проблемът.:/


1 коментар: