вторник, 16 юли 2013 г.

NOTD:Perfect Sand Lacquer 74

Здравейте,момичета!

В София днес беше ужасно хладен и дъждовен ден,нямаше никакъв помен от лятото.А разбрах,че в доста други български градове  е било слънчево и топло - защо в столицата не е така?
Мания е обхванала цялото блог пространство с пясъчни лакове.Много марки предлагат тази нова екстра за любителките на маникюра,но доколкото знам в България може да намерите пясъчни лакове само на Perfect и Golden Rose.Докато бях на почивка в един от най-топлите градове в България - Сандански , прочетох ревюто за пясъчен лак на Perfect от невероятната Зара от блога MakeUpByZara . Така ме грабнаха снимките,че веднага излезнах и отидох до един козметичен супермаркет,в който се сдобих с Perfect Sand Laquer,нюанс номер 74 - невероятно брокатено наситено лилаво с червени,сребърни и лилави брокатчета.Взех го за скромната цена от 2,59 лв.
Впечатленията са ми,че се нанася изключително лесно.При мен покри доволно още на първия слой,но аз реших да сложа още един.Днес е трети ден,откакто го сложих,и няма никакви поражения.Изсъхна сравнително бързо без никакви помощни средства и стои божествено.Леко грапаво,но блестящо и забелязващо се.Особено на слънце,както и определено си личи пясъчният ефект.Прилагам и няколко снимки,съжалявам,че качеството не е перфектно:
Без светкавица


Със светкавица

Със светкавица
Това е за днес от мен!Пожелавам ви приятни летни дни и нощи ! :)

2 коментара: