четвъртък, 20 юни 2013 г.

TAG: The Liebster Blog Award

Здравейте!
Обещала съм ви толкова много публикации,а напоследък дори не мога да се наспя...Причината е,че завършвам училище и сега ни оформят.Много ми е натоварено,просто като седна вечер на компютъра абсолютно нищо не ми се прави...И най-неочаквано отгкрих,че прекрасната Мери от WomanBerry ме е включила в тага за наградата The Liebster Blog Award.Много се зарадвах,че въпреки моята нередовност напоследък,Мери се е сетила и за мен и ме е тагнала.Благодаря ти,Мери,изключително много!
Правилата на тага може да видите в нейния блог,сега се заемам с отговарането на въпросите и тагването на други бюти блогърки,които все още нямат 200 последователя.
1. Ако можеше да промените нещо по/в себе си: Какво щеше да е то?
Аз съм на моменти и честно да си кажа всеки път,когато реша да променя нещо в мен,то е различно.И въпреки всичко се приемам каквато съм.И все пак понякога толкова много си мразя носа,незнайно защо..Нито е крив,нито нищо,но.. :д
2. Какви са вашите трикове за свежест в летните жеги?
Мнооооооооого вода.Водата просто ми помага да стоя по-свежа.
3. Кой е най-често употребявания от вас козметичен продукт?
Спирала,гланц/червило
4. С грим или без грим?
Най-добре ми е без грим,защото не се притеснявам,че нещо може да се разтече :д
5. Можете ли да преброите козметиката (бяла и декоративна), която притежавате?
Мога.
6. Предпочитани активности през лятото?
Тичане в парка,дълги разходки,може би танци или пък нашумялата зумба.
7. Любима книга и филм?
Тооолкова са много.Обичам "Гордост и предразсъдъци","Незабравимата разходка"/филми/ ; "Крадецът на книги","Бяла като мляко,червена като кръв"/книги/
8. Колко често сядате с чаша кафе/чай/шоколад/или друго и просто съзерцавате какво се случва около вас? Харесва ли да правите това?
Почти по всяко време на денонощието аз седя с някаква чаша,но абсолютно винаги имам работа и правя нещо.Рядко ми се отдава възможността просто да си стоя,да се наслаждавам на напитката или храната и да наблюдавам какво се случва...
9. Любимо цвете?
Рози
10.Усмихнете се! По-широко!
 Еее,Мери,специално една голяма усмивка за теб!Отново ти благодаря за тага,дано и ти се усмихнеш толкова широко,колкото и аз в момента!

1.Виолета от Slave Beauty 
2.Кристин от Sincerely,Christine  
3.Ив от iiv_mortisha 
4.Снежана  от My School For Beauty
5.Михаела от MihaelaGolden
6.Murfeishun от Murfeishun
7.Алекс от Eco Cosmetics
8.Lemon bee от Lemon bee
9.Бети от A peek inside my makeup bag
10.Светла от Girls Temptation

Моите въпроси към тях са:
1.Каква е вашата мания?Кой козметичен продукт буквално колекционирате?
2.Как се запалихте по бюти блогърството?
3.Най-скъпата ви козметична покупка е...?
4.А най-евтината?
5.Колко често сте без абсолютно никакъв грим?
6.Мислили ли сте ако нямаше козметика,какво щяхте да правите?
7.Какъв е вашият летен грим?
8.Каква е вашата малка тайна за прикриване на недоспиване,подхпухнали очи и въобще всички симптоми на една безсънна нощ?
9.Много ли често си купувате козметични продукти спонтанно?
10.Представата ви за идеален грим?

Това е засега от мен!

2 коментара:

  1. Здравей, виждам че вече си направила ТАГ-а. Имаш една номинация и от мен.
    http://beautyfulhope.blogspot.com/2013/06/tag-liebster-blog-award.html#more

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей :) Имаш номинация и от мен http://mihaelagolden.blogspot.com/2013/06/the-liebster-blog-award.html :))

    ОтговорИзтриване