четвъртък, 16 май 2013 г.

30 факта за мен

Здравейте!
Покрай ревютата за козметични продукти,много бюти блогъри споделят и нещо доста по-лично и далече от червила,лакове и прочие.Докато преглеждах любимите си блогове,попаднах на един невероятен таг в блога на неотразимата Мери.( разгледайте го,невероятен е,Мери пише изключително забавно,а и смея да твърдя,че е един от най-поддържаните и хубави блогове и визуално ).Тя тагна всички желаещи,така че реших да се възползвам от тази възможност.Всъщност,и аз тагвам всеки,който желае да направи тага-няма значение дали като коментар или пък като публикация в собствения си блог!Мисля,че след толкова дърдорене е време да започна с фактите за мен :)
1.Харесвам си името.Но рядко обичам да ме наричат с пълно име,тъй като съм свикнала всеки да се обръща към мен със собствена вариация на името ми  / Габи,Гъба,Габина,Габчо,Габолина,Гретхен и въобще каквото се сетите /.Та поради тази причина ми е странно,когато ми кажат Габриела .
2.Догодина съм абитуриентка.И не мога да повярвам,че толкова бързо минаха тези години.
3.Зодия везни съм с асцедент близнаци.Това прави един ужасно колеблив човек,който има две страни.Както една приятелка казва:"Имаш ангелска доброта и дяволски гняв."
4.Искам да стана фармацевт.
5.Обожавам Русия.Буквално!Всичко руско ми е скъпо.И може би една от най-големите ми мечти е да отида в Русия.Искам да видя Москва,Санкт Петербург,невероятните мостове над река Нева и белите нощи.Охх,размечтах се!
6.Искам да обиколя света.
7.Много ме дразнят правописни и пунктуационни грешки.Побърквам се,когато чета нещо подобно-веднага мислено ги поправям и се дразня.
8.Не обичам да говоря за политика.
9.Обичам да чета книги.
10.Както и да гледам сериали.Но не гледам телевизия,много рядко може да ме видите да сменям програмите,от тази година просто се отказах от нея,тъй като нямам време.Но правя изключения за предаването "Като две капки вода",тъй като ми е изключително забавно.
11. Луда фенка съм на сериала "Prison Break" и всичко свързано с него,както и обожавам актьора,изиграл една от главните роли-Wentworth Miller.
12.Обожавам да слушам музика и смея да твърдя,че слушам всичко.При мен не е  важен жанрът,а това дали песента ми харесва.
13.Нямам домашни любимции.
14.Обожавам продукти за устни и очни линии.
15.Преди обожавах розовото и се обличах само в него.Сега вече не е така,но все още си имам хубави чувства към този цвят.В момента гледам да нося все по-разнообразни цветове.
16.Обичам да се снимам.
17.НО много рядко се харесвам на снимки.Почти винаги си намирам кусури.
18.Освен това съм на моменти:днес се харесвам адски много,утре се мисля за най-грозния човек на света.
19.Избухвам адски бързо.Като клечка кибрит съм,много викам и обиждам като се ядосам.
20.Страшен мързел съм и в комбинация с това съм страшно амбициозна и винаги искам да съм на челни места.
21.Попринцип хората винаги грешат с първото си впечатление за мен.
22. Обожавам големите градове,родена съм в София,израстнала съм тук и шумотевицата е част от живота ми.Ако отида в някой спокоен град,на третия ден се побърквам.
23.Смея да твърдя,че тичам изключително бързо.
24.Както и че имам чувство за хумор.
25.Не пия чисто кафе.Но пък обожавам 3в1,фрапе,капучино и прочие.
26.Знам какво е да не си слят с тълпата,да си различен.Изпитвала съм на собствения си гръб тези неща.:)
27.Доста съм отнесена на моменти.
28.Говоря силно и се смея адски шумно,както се казва избухвам.И то редовно.
29.Мразя да ме лъжат,а и винаги разбират,когато го направят.
30.Мноого говоря.Просто имам чувството,че ако не говоря,ще се побъркам.:)
Ами това са 30-те факта за мен.Разбира се,има още много неща,които мога да кажа за себе си,но..друг път.Дано ви е било интересно!

5 коментара:

  1. На мен ми беше много интересно :) Благодаря ти за милите думи :) <3

    ОтговорИзтриване
  2. радвам се, че прочетох и за теб! :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Tags are so interesting to find out things about bloggers. New follower here honey, enjoy your night, xoxo.

    ОтговорИзтриване