сряда, 17 октомври 2012 г.

За косата...ЧАСТ 1

Здравейте!Извинявам ви се за отсъствието ми толкова дълго време,но имах доста работа и все не намирах време да направя нова публикация.
Днешната публикация е разделена на 2 части,но и двете са свързани с косата.Първата част съдържа ревюта на:
- шампоан
- маска
- Спрей за обем в корените

Втората част ше съдържа:
- шампоан
- балсам
- серум за сухи краища

Втората част ще пусна след около 2 седмици,за да имам пълно мнение за шампоана и балсама.

Нека сега започнем с първата част.


ШАМПОАН ORZENE С БИРА ЗА НОРМАЛНА КОСА
Много добър шампоан,пени се невероятно добре и измива много хубаво косата.На цвят е леко кафеникав.Има приятна миризма,изобщо не мирише на бира.Определено бих си го купила отново.Цената варира между 3,50 - 6 лв.


МАСКА ЗА ЕЖЕДНЕВНА УПОТРЕБА AVON NATURALS С РОЗОВ ЦВЯТ 

Маската е от типа за всеки тип коса.200 ml на редовна цена 7 лв.Разбира се,във всеки каталог цената варира.Има приятен,ненатрапчив аромат,но на моменти клони леко на химия.Хубавото на опаковката на маската е,че не е в кутийка и няма как да се разлее.Самата маска не е много течна,но не е и много гъста,нещо средно.Супер лекичка е,все пак е ежедневна.Но при мен се справя успешно със заплетените краища.Доволна съм!


СПРЕЙ ЗА ОБЕМ В КОРЕНИТЕ NIVEA
150 ml за цена между 7-10 лв.Купих си го началото на тази година и много трудно го намерих.Има много удобен апликатор.Нека  да поясна,че се пръска само върху влажна коса!Има страхотен аромат,на дъвка,невероятен е просто.Лично аз не мога да кажа,че имам някакъв невероятен обем,но съм пристрастена към него и го ползвам всеки път,щом се изкъпя.






Това е първата част за продуктите,които в момента използвам за коса!
Пожелавам ви приятна седмица!:)


6 коментара:

  1. Съветвам те да внимаваш с Орзене, особено ако косата ти е предразположена към образуването на пърхот, на мен той не ми действа добре. Но иначе спрея е много добър.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Лично на мен ми действаше добре,съжалявам,че на теб не ти се е отразил хубаво :(

      Изтриване
  2. Здравей,

    Тагнах те в Blog Your Heart Out tag.Тагът се състои в отговаряне на пет въпроса и предаването им на други пет любими блогърки, като условието е те да имат по-малко от 100 последователи. Можеш да разгледаш повече ето тук: http://bloodredbeauty.blogspot.com/2012/12/tag-blog-your-heart-out.html

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за тага,за съжаление го видях малко къснно.

      Изтриване
  3. Благодаря ти за хубавото мнение.И ти имаш много хубав и подреден блог!Желая ти късмет!

    ОтговорИзтриване
  4. И аз съм голям фен на Orzene beer.Страхотен блог! :)

    ОтговорИзтриване