понеделник, 10 септември 2012 г.

TAG:Стил в грима

Здравейте!
Четох преди време в един много сладък блог на една адашка за таг в грима.Ето линк към публикацията.Знам,че и доста други момичета се включиха,реших,макар и позакъсняла,и аз да пусна една публикация,посветена на този таг.Дано ви е интересно!:)

Въпрос 1:
Имаш само 5 минути да се гримираш за среща.Какъв грим ще направиш?

Имам си любим грим,който използвам много често,когато нямам време или ме мързи.Състои се от:
Лице:крем и коректор,понякога слагам и матираща основа за грим
Очи:база за сенки;много тънка кафява очна линия,в корена на миглите,за да подчертае очите;спирала
Устни:балсам за устни/ако нямам,ползвам розов вазелин/,nude гланц

Въпрос 2:
Кой тренд би избрала - палава очна линия тип котешко око,яркорозов руж или изкуствени мигли с пера?

Определено очната линия.

Въпрос 3:
Ако трябва да се откажеш от всякакъв грим за 1 месец или грижа за кожата за 1 седмица,кое би избрала?

Никога не е представлявало проблем за мен да излизам без грим.Така че бих се отказала от него.Грижите за кожата трябва да са ежедневни.:)

Въпрос 4:
Какви гримове има в чантата ти?

Най-често нося балсам,гланц и/или червило.

Въпрос 5:
Има ли продукти,към които се връщаш през годините?

Има.Аз съм малко особена-харесвам си нещо и  го нося почти нон-стоп.Но идва друго нещо,което ми харесва повече и започвам него да ползвам.Преди бях спряла да нося червила,залагах повече към гланцовете.Сега като че ли започнах повече да посягам към червилата.

Въпрос 6:
Опушени очи или червени устни?

Опушени очи.

Въпрос 7:
Червило или гланц?

Както споменах по-горе,очевидно при мен изборът е на моменти.В момента повече посягам към червилата.

Въпрос 8:
Има ли продукти от цветната козметика,които обичаш,но никога не си предполагала,че ще ти допаднат?

По-тъмните червила.

Въпрос 9:
Парфюм или боди спрей?

Парфюм.

Въпрос 10:
Ако трябва да избереш само един продукт за целия си грим,какъв ще бъде той?

Нещо за устните - червило или гланц.

0 коментара:

Публикуване на коментар