понеделник, 3 септември 2012 г.

Калциев гел на Perfect

Здравейте!:)
Как сте днес?Аз се чувствам добре,макар и да съм малко сънена...Не бях писала тия дни нищо ново,за което се извинявам.Дълго се чудех от всички продукти,които съм приготвила,кой да ви представя пръв и се спрях на калциевия гел на Perfect.Сигурна съм,че сте чували за него:)
Ползвам го сигурно от 1 година.Не съм купувала друга опаковка,тъй като се оказа изключително икономичен продукт.В шишенцето цветът му е бял,но нанесен върху ноктите остава прозрачен слой,със съвсем лек бял цвят.Предназначението му е за база и заздравяване.
Както разбрахте от горния абзац,използвам тази опаковка от близо година и дори не се е съгстил гелът или нещо подобно.Ползвам го предимно като база и определено мога да го похваля:
- предпазва от оцветяване на ноктите;
- заздравява нокътната плочка;
- по мои наблюдения лакът стои доста дълго време,поставен върху калциевия гел.
Преди ползването му имах проблем с ноктите.За съжаление,не можех да пускам дълъг маникюр,поради причината,че се чупеха адски лесно и бяха някакси по-меки.Откакто го ползвам изключително рядко ми се чупят ноктите,имам хубава дължина,която вече не е проблем за мен, и ноктите определено станаха по-твърди.
Другият начин,по който съм го ползвала,е като основен лак.Има моменти,в които изобщо не ми се занимава с лакиране и тогава посагям само и единствено към калциевия гел.Поставям 2 слоя и съм готова.Ноктите имат съвсем лек,перлен бял цвят.
Шишенцето съдържа 13 ml продукт и цената варира между 2 и 3 лв. в зависимост от надценката в магазините.Намира се изключително лесно,почти във всеки козметичен магазин го има.
Моята препоръка към вас е задължително да го пробвате,защото съм убедена,че ще останете доволни!
Пожелавам ви една прекрасна седмица!:)

1 коментар:

  1. Преди време го имах, но изобщо не ми хареса - даже не изтърпях да довърша докрай шишенцето. И все пак не смея да ги заклеймявам, защото това си е строго индивидуално и зависи много от самите нокти. Факт е че доста хора са доволни, но при мен нито базите, нито топовете на Перфект не се представят задоволително.

    ОтговорИзтриване