сряда, 8 август 2012 г.

Измиващ гел+пилинг+маска Eveline

Здравейте!
Днес ще ви представя един продукт на полската марка Eveline.Той е от серията им Pure control SOS.Серията мисля,че има 3 стъпки,като аз имам първата:измиващ гел+пилинг+маска.Обещават дълбоко почистване,елиминиране на черните точки и матиране на кожата и мекота.Забравих да кажа,че самият продукт е против черни точки и петна.Съдържа силицилова киселина,цинк и матиращ комплекс.Предполага се,че благодарение на цинкът и матиращият комплекс се регулира секрецията на себума,а пилинг-частичките и салициловата киселина премахват черните точки и петната по кожата.За 200 ml продукт /150 ml + 50 ml бонус/ трябва да заплатите между 5 и 6 лв./в зависимост от надценката в магазина,аз го взех за 4,90 лв. от Кауфланд/.
Личното ми мнение като цяло е добро.Ползвам го от поне 6 месеца вече и имам още.Честно да си кажа,като маска съм го ползвала един-единствен път.Повечето пъти го ползвам като гел и/или пилинг.След като мина процедурата с него,забелязвам,че кожата ми "сияе" повече,видимо почистена е,мека и матирана.Естествено,матирана е само 2-3 часа,но важното е,че поне наистина матира,защото има някои продукти,които изобщо дори не си правят и труда да матират,нищо,че са рекламирани за такива.Мирише точно както подобните си "събратя" от Garnier,но е наполовина по-евтин!Бих си го купила отново.


0 коментара:

Публикуване на коментар