понеделник, 20 август 2012 г.

Интензивна подхранваща маска за коса Bilka

Здравейте!
Напоследък ме е налегнал в огромни дози мързелът и нищо не ми се прави.Това е и причината скоро да не съм писала ново ревю в блога.Преди да започна ревюто,искам да ви подканя да прочетете едно по-различно ревю,едно ревю,в което ако сте начинаещ в гримирането,ще ви е много полезно.Ревюто е в блога на Жени.
За днес избрах да ви поговоря за новата ми маска за коса,която изоплзвам вече от около месец.Ако не ми се беше повредил стария Windows,със сигурност щях да ви пиша и за предишната ми маска,която обожавам.Но снимките си заминаха,както и маската....Та купих си от Лили за около 4 лв. интензивна подхранваща маска на Bilka с екстракт от коприва,бяла бреза и орех.
Кутийката съдържа 200 ml продукт,което е добре,защото ако маската не ви допадне,няма да  се мъчите да я ползвате една година,докато свърши.Като аромат е доста свежа.Мирише ми "природно",горско / не ми се смейте,не ме бива да обяснявам аромати.../.За тези,които се вълнуват,не съдържа парабени.
На цвят е жълта.За съжаление има един голям минус-консистенцията й е доста водниста,което определено не ми харесва.Наняколко пъти разливах малко от нея,плюс това винаги излиза отстрани от опаковката малко количество.Освен това,поради воднистата си природа често остава маска и на капака от вътрешната страна и трябва да си играете и от него да обирате.
Иначе маската не е лоша.Прави косата ми мека,лесно се разресва след това.Доволна съм като цяло от покупката,като изключим течната консистенция.Иначе добра цена,добър грамаж,без парабени.


Желая ви лека седмица!

0 коментара:

Публикуване на коментар