вторник, 14 август 2012 г.

Крем за ръце Bilka с екстракт от червено вино

След морето имах адски суха кожа на ръцете.Беше ми ужасна,мазах се с какви ли не кремове.След като моето предишно кремче за ръце свърши,се упътих към DM,за да разгледам.Имаше избор,но аз се спрях на крема на Bilka с екстракт от червено вино и anti-age комплекс. / не че на мен ми трябва  комплекс против стареене,тъй като още съм си доста млада:д / Взех си го,платих 1 лв. за него / 65 ml /,след време видях,че в Лили е 0,95 лв.,а в аптека Ремедиум е 0,85 лв.
Като цвят кремчето е бяло с лек розов оттенък.Мирише на грозде.Не е много мазен,така че е идеален за лятото.Попива много бързо.
Наистина прави кожата много мека.На мен лично ръцете ми станаха пак мекички,както бяха преди морето.
Не съдържа парабени!
Мога определено да кажа,че кремът си заслужава да го пробвате.


0 коментара:

Публикуване на коментар